Remote DBA - Maintenance
Wsparcie 24/7/365, Dedykowani konsultanci, gwarantowany czas reakcji
Maintenance to zestaw usług Remote DBA związanych z prewencyjnym utrzymaniem baz danych Oracle i SQL Server. To wysoce redukujący koszta sposób prewencyjnego zarządzania stanem bazy danych, nośnikami, bezpieczeństwem i wydajnością Twojego serwera baz danych.
Remote DBA Maintenance jest sposobem prewencyjnej administracji wykonywanej przez naszych certyfikowanych administratorów, którzy regularnie zarządzają zasobami i wydajnością pracy Twojego serwera baz danych. Używamy wysoce wyspecjalizowanych, bezpiecznych i sprawdzonych narzędzi związanych z zarządzaniem nośnikami, bezpieczeństwem, obiektami, zasobami i innymi czynnościami związanymi z administracją bazą danych.
Na naszą strukturę operacyjną składają się sprawdzone praktyki, standardy, procedury wdrożone poprzez doświadczonych certyfikowanych specjalistów baz danych, jak i mechanizmy softwarowe służące ciągłemu monitorowaniu, raportowaniu i powiadamianiu o stanie bazy danych.
Podstawowe korzyści
Wzrost wydajności instancji bazy danych, wykorzystania zasobów i zapytań SQL.
Ustawienie zabezpieczeń zapewniając najwyższy standard bezpieczeństwa w celu chronienia Twoich danych.
Kompleksowe zarządzanie dotyczące aktualizacji oprogramowania, instalacji poprawek, eliminacji błędów w celu zapewnienia wysokiego poziomu bezpieczeństwa i stabilności.
Monitorowanie przepustowości systemu, wydajności pracy i poprawności ustawień parametrów w celu utrzymania optymalnej pracy bazy danych.
Planowanie rozwiązań związanych ze skalowalnością systemu, zmianami lokalizacji w przyszłości
POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?
Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, chętnie udzielimy odpowiedzi na wszystkie pytania. Dane kontaktowe znajdują się TUTAJ
Ciągła dostępność 24/7
Eksperci Remote DBA gwarantują naszym Klientom ciągłe wsparcie telefoniczne oraz przez internet - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, w zakresie każdego rodzaju problemu z bazą danych.
Miesięczne raporty wydajności
Pod koniec każdego miesiąca tworzymy raporty wydajności, pozwalające na analizę trendów oraz rekomendowanie zmian.
Gwarantowany czas reakcji
Wszystkie nasze plany serwisowe zakładają gwarantowany czas reakcji, do godziny od czasu zgłoszenia problemu, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, łącznie z świętami.
Audyt zmian w serwerze bazy danych
Wszystkie wykonywane czynności administracyjne są logowane do systemu monitorowania zleceń, który jest dostępny cały czas dla naszych Klientów. Pozwala to Państwu na dokładne monitorowanie zarówno bieżących, jak i przeszłych operacji wykonanych na Państwa serwerach.